Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Yang Tak Seberapa Ini........

TEMAN MESRA BLOG NI

One Stop Training

Pada 01 Mac hingga 03 Mac 2011 aku perlu hadir one stop training at Ipoh. Aku pergi bersama 2 org lain staff lain. Yang tak bestnyer berulang setiap hari. Anak2 pun tak sihat, demam. Monday Afif dah demam, so, Tuesday dia x gi school terpaksa la tinggal di taska jugak. Wednesday n Thursday Azim n Afif x gi school coz dua2 demam.

Morning2 6.30am honey dah antar aku, aku tumpang staff sorang separuh jln ke rumah staff sorang lagi. kul 8.30 am baru sampai kat tempat tu, camtulah ari2 hingga hari khamis. sampai budak kedai tempat aku tunggu staff sorang ni dah kenal aku.

Yang kelakarnya ari last aku attend situ, training tu habis awal. So, kami terus balik. Kebetulan ari tu aku x bawa kunci rumah, kalu aku terus balik pun tak boleh masuk rumah. Honey pulak x bawa hset. Jenuh jugak aku call honey tp tak dpt. So, aku x pulak tinggalkan msg. Aku buat keputusan naik bas jalah gi ofis dulu. OTW nanti baru aku tinggal pesanan pd honey amik aku kt ofis.

Tunggu punya tunggu bas dtg aci ni, maybe dia selalu naik bas. Coz dia bagitau bas selalu sampai kul berapa. Aku tunggu dlm 30 minit jugak. Lagipun dah lama aku x naik bas tu. Masa kat atas bas mula la memori aku feedback balik mcmana aku dulu naik bas ke hulu hilir. Kebetulan masa tu ada 3 beranak naik bas tu, rasa mcm aku dulu2 naik bas dgn mak pi Jitra. Sayu rasanya bila diingat kembali. Hidup tak selalunya indah.....

Bila dah sampai aku terus menghayun langkah ke ofis, yang kelakarnya honey dah tunggu kat dpn ofis. apa lagi terus je aku naik keta balik rumah. Lagipun Aqif masih demam. Honey bebel sebab x tinggal pesanan awal2 yang dah sampai, dia ingat aku dah sampai awal lagi. Nak wat cam ner miss comunication lagi. Yaado ajelah....

Itulah cabarannya bila ada lesen keta tapi masih x tau bawa keta jugak.... Ngeh.... Ngehhh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan