Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Yang Tak Seberapa Ini........

TEMAN MESRA BLOG NI

HATI TAK TENTERAM (LUAHAN RASA)

Sebenarnya hari ni MS meluat tengok dgn gelagat 2 org insan ni (baik punya ayat), udahlah belagak, kerek pulak tu. Apa makna kerek yer, tapi dulu masa kat hostel istilah kerek ni biasa digunakan oleh MS & kawan2. Tapi sabor jelah, seorg tu dah x lama dah.

MS pun malas nak layan kerenah diorg ni, diorg cakap kita cakap. Kalau tak membisu seribu bahasa jer, tapi MS sakit mata nengok gelagat diorg pulak. Apa pendapat korang kalau bila seseorang perlu kita bila susah jer, bila senang lantak kamulah. Tapi ini bukan lelaki tapi di pejabat. Masa kita banyak dihabiskan di ofis, dah bertahun kerja satu bumbung. Tapi bila ada yang suka bermuka-muka itu yang MS benci dan bosan berkerja dengan insan sebegini.

1 ulasan:

Catat Ulasan