Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Yang Tak Seberapa Ini........

TEMAN MESRA BLOG NI

melepak di malam minggu

sudah sehari suntuk kat rumah pukul 8 mlm kitorang kuar ke pekan teluk intan.

sesampai ja kat depan intanova sudah sesak.... bila dah kat dalam pekan teluk intan lagilah.... banyak betul keta, ramai betul rakyat teluk intan kuar.

parking usah cakap la sesak giler, lastly kitorang parking kat tapak pasar ramadhan sebelah OCBC Bank. jauh jugaklah menapak ke pasar malam & gerbang malam.

Bila lalu kat menara condong rupanya ada majlis sempena Tahun Baru Cina rasanya... sesak sangat kat situ, tak singgah pun. adalah jugak orang jual barang kat sekeliling tu.

selesai berbelanja kitorang terus menapak balik ke kereta... bergerak ke padang speedy, depan MPTI. amik angin kat sini.


asal kuar mesti mainan sorang satu


melayan aqif main game kat padang speedy teluk intan





makan sambil amik angin malam

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan