Selamat Datang Dan Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Yang Tak Seberapa Ini........

TEMAN MESRA BLOG NI

Akal Azim

Tadi MS suruh la Azim ni baca buku selepas kemas jadual untuk esok... Merajuk jugalah dia sebab paksa, habis tu tak paksa tak buat. Dah cuti 3 hari ni dia nak tengok kartun aja....

Memang la dia baca tapi kejap benor.... Tetiba senyap ja, tengok2 dia dah tido... Tapi tak palah dia baca juga tadi. Azim bukan tak boleh tapi malasnya lebih bila bab2 mmbaca ni. Cuba suruh melukis dan mewarna, laju dia buat. Memang kena banyak sabor dengan Azim ni.... Sesikit je nak merajuk mengalahkan pompuan (ya ka sebab belum ada anak pompuan lagi).

Apa2 pun memang hari2 kena paksa dan mengadap dia baca buku walaupun 1 @ 2 m/surat. Kalau tak dia buat tak peduli ja dengan buku2 dia tu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan